- Format: Pocket
- Antall sider: 359
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Spartacus Forlag
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788243009257
- Kom i salg: 10. apr. 2015
- Utgivelsesår: 2015
- Bidragsyter: Skirbekk, Tarjei (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Politisk kampanje og reklame, Valg og folkeavstemninger
379,-
Hvordan vinne valg i et samfunn som er i stadig endring?
Det kreves mer for å vinne valg enn før. Å finne riktig budskap og utvikle en tydelig strategi er kjernen i moderne politisk kommunikasjon. Med sin lange erfaring fra det politiske liv gir Tarjei Skirbekk et unikt innblikk i hvordan politiske partier utarbeider sine strategier i arbeidet med å nå velgerne.
Politikerne må kunne engasjere og politikken må være relevant for velgerne. Hvis velgerne.kjenner seg..igjen i partienes beskrivelser av utfordringene i samfunnet, vil de lettere være enige i løsningene..som presenteres.
Moderne politisk kommunikasjon handler om å bruke en rekke metoder og teknikker som koordineres i en strategisk tenkning. Denne boken gir retningslinjer og verktøy for å lykkes med politisk kommunikasjon i en ny tid, hvor velgerne er i bevegelse og et fragmentert medielandskap gjør det vanskeligere å nå dem.
Bla i boka : http://issuu.com/spartacusforlag/docs/9788243009257/7?e=0
Det kreves mer for å vinne valg enn før. Å finne riktig budskap og utvikle en tydelig strategi er kjernen i moderne politisk kommunikasjon. Med sin lange erfaring fra det politiske liv gir Tarjei Skirbekk et unikt innblikk i hvordan politiske partier utarbeider sine strategier i arbeidet med å nå velgerne.
Politikerne må kunne engasjere og politikken må være relevant for velgerne. Hvis velgerne.kjenner seg..igjen i partienes beskrivelser av utfordringene i samfunnet, vil de lettere være enige i løsningene..som presenteres.
Moderne politisk kommunikasjon handler om å bruke en rekke metoder og teknikker som koordineres i en strategisk tenkning. Denne boken gir retningslinjer og verktøy for å lykkes med politisk kommunikasjon i en ny tid, hvor velgerne er i bevegelse og et fragmentert medielandskap gjør det vanskeligere å nå dem.
Bla i boka : http://issuu.com/spartacusforlag/docs/9788243009257/7?e=0