Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsføringsledelse

kort og godt

Kort og godt-serien
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
  • Forfattere: Bitte Paulsen Skaug , Christian Oxholm Zigler
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 188
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Universitetsforlaget
  • Nivå: Voksen
  • Serienavn: Kort og godt-serien
  • EAN: 9788215008127
  • Utgivelsesår: 2005
  • Tittel på originalspråk: Marketing management
  • Bidragsyter: Skaug, Bitte Paulsen (for) ; Zigler, Christian Oxholm (for)
  • Utgave nr.: 9
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
279,-

Kjøp på nett

Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.